Jujutsu Kaisen Wiki
Advertisement

Suguru Geto (夏油傑 Getō Suguru) jest antagonistą serii Jujutsu Kaisen oraz prequelu Jujutsu Kaisen 0: Jujutsu High. Początkowo był uczniem Masamichiego Yagi wraz z Satoru Gojo i Shoko Ieiri w Tokijskim Prefekturalnym Liceum Jujutsu. Jego doświadczenia jako czarownika jujutsu zrodziły w nim głęboką nienawiść do nie-czarowników, co doprowadziło do incydentu, w którym to Suguru dokonał masakry na ponad stu cywilach w ciągu jednej nocy. Został wydalony z Liceum Jujutsu i stał się znany jako najgorszy ze wszystkich użytkowników klątw.

Wygląd

Suguru to wysoki, szczupły mężczyzna z długimi czarnymi włosami, częściowo związanymi z tyłu głowy, podczas gdy reszta układa się na plecach. Ma małe czarne oczy i grzywkę, które czasami zasłaniają lewe oko. Jego płatki uszu są wystarczająco duże, aby zmieścić dość duże okrągłe kolczyki. W 2006 roku włosy Suguru były znacznie krótsze jako student. Większość była związana, ale jego grzywka była nadal tak samo wydatna. Po sierpniu 2007 roku, kiedy Suguru stał się użytkownikiem klątwy, jego włosy zaczęły rosnąć dłużej i odzwierciedlały długość z 2017 roku.

Jako student, Suguru nosił normalny wysoki mundur jujutsu. Suguru przebierając się za fasadę buddyjskiego księdza, zakłada odpowiedni strój. Nosi złoty strój rakusu na czarnych szatach yukata . Jego strój mnicha dopełniają białe skarpetki tabi i sandały zori .

Osobowość

Zdolności i moce

Jujutsu

Advertisement