Jujutsu Kaisen Wiki
Advertisement

Przeklęte dusze (呪霊 Jurei) są rasą istot duchowych zrodzonych z przeklętej energii, która wpływa na określone pojęcia, uczucia i rzeczy tego rodzaju. Są to zepsute dusze o nadprzyrodzonych zdolnościach, które istnieją, by nawiedzać ludzkość.

Opis

Powstawanie

Negatywne emocje, takie jak nienawiść, strach i zazdrość, powodują wydobywanie się przeklętej energii z ludzkich ciał. Zgromadzona przeklęta energia może objawiać się w postaci przeklętej duszy. Zwykle rodzą się w zaludnionych obszarach, takich jak szkoły i szpitale, gdzie wiele osób ma negatywne emocje.

Przeklęta dusza może narodzin z uczuć ludzi, którzy podzielają negatywne emocje względem tej samej rzeczy. Na przykład przeklęta dusza może narodzić się ze strachu przed oceanem lub nienawiści ludzi do siebie nawzajem.

Czarownicy Jujutsu są szkoleni, aby powstrzymać przeklętą energię przed wydobywaniem się z ich ciał. Jeśli jednak zostaną zabici bez użycia przeklętej energii, przeklęta energia czarownika zostanie uwolniona z ich ciała i odrodzą się jako przeklęta dusza.

Advertisement