Jujutsu Kaisen Wiki
Advertisement
Jujutsu Kaisen Wiki

Megumi Fushiguro ( (ふし) (ぐろ) (めぐみ) Fushiguro Megumi) jest deuteragonistą serii Jujutsu Kaisen. Jest uczniem pierwszego roku w Tokijskiego Prefekturalnego Liceum Jujutsu, a także potomkiem rodu Zenin.

Wygląd

Megumi to wysoki, ciemnowłosy mężczyzna o jasnozielonych oczach. Nosi standardowy mundurek tokijskiego Liceum Jujutsu, który składa się z koszuli z długimi rękawami i wysokim kołnierzem, ciemnych spodni i butów.

Osobowość

Choć na pozór wydaje się być stoicką i wyrachowaną osobą, Megumi pragnie pomóc ludziom, których uważa za dobrych lub życzliwych. Uważa, że świat jest niesprawiedliwy, a Czarownik Jujutsu jest narzędziem zapewniającym życzliwym ludziom większe szanse na życie. Nie postrzega siebie jako bohatera i twierdzi, że jest to jego samolubne i irracjonalne pragnienie. Przekonanie, że dobrzy ludzie zasługują na ratunek, zmotywowało go do uratowania Yuji'ego Itadoriego przed natychmiastową egzekucją i odmówił żałowania swojego wyboru, nawet gdy Sukuna zamierzał go zabić. Mimo tego uważa, że ludzie tacy jako przestępcy i zabójcy nie są warci ratowania.

Jest też dość skrytą osobą, co widać, gdy Nobara narzeka, że Megumi prawie nic im o sobie nie mówi.

Zdolności i Moce

Ogólny Poziom Umiejętności

Megumi wstąpił do Liceum Jujutsu, jako czarodziej stopnia 2 i jest uważany za posiadającego duży potencjał przez Noritoshiego Kamo, Mai Zenin, Satoru Gojo, a nawet Sukunę. Król Klątw zauważa, że gotowość Megumiego do walki wręcz odróżnia go od innych użytkowników shikigami, ponieważ jest on w stanie wykorzystać swoje ataki fizyczne w połączeniu z nimi, aby uwięzić przeciwnika. Według Satoru, Megumi ma równy lub nawet większy potencjał i umiejętności niż Yuji, a później sugeruje, że Megumi może być nawet na równi z samym Gojo pewnego dnia.

Wzmocniona siła:

Choć nie tak silny jak Yuji, Megumi został pokazany, aby posiadać wysoki poziom sprawności fizycznej, a kiedy był w gimnazjum, pokonał połowę punków w okolicy.

Zwiększona szybkość:

Chociaż nie jest tak naturalnie szybki jak Yuji i Maki, pokazano, że jest w stanie podążać za ich ruchami i skutecznie walczyć u ich boku.

Mistrz posługiwania się bronią:

Chociaż technika Megumiego utrudnia mu władanie bronią w tym samym czasie, jako że jego shikigami wymaga obu rąk do przywołania, zaczął trenować z bronią kijową pod okiem Maki Zenin. Raz użył także tonfy, by zmierzyć się z Noritoshi Kamo.

Wysoki intelekt:

Megumi wykazał się wysokim poziomem myślenia taktycznego. Jest zdolny do szybkiego dostrzegania różnych słabości przeciwnika, będąc osobą, która rozpoznała gałęzie Hanami jako jego słaby punkt. Megumi jest również w stanie określić przeklęte techniki, które jego przeciwnik może mieć, pokazane podczas walki on i Yuji miał przeciwko Jiro Awasaka.

Jujutsu

Potężna przeklęta energia:

Wrodzona technika:

Techniki bariery:

Ekwipunek

Ciekawostki

  • Według oficjalnego fanbooka Jujutsu Kaisen.
    • Metoda naboru: rodowód.
    • Jego hobby to czytanie książek z gatunku podobnych do nonfiction.
    • Ulubiona potrawa: jedzenie, które dobrze komponuje się z imbirem.
    • Najmniej ulubiona potrawa: czerwona papryka i jakiekolwiek słodkie przystawki.
    • Powód do stresu: ludzie (prawie większość z nich).

  1. fanbook
  2. Jujutsu Kaisen Manga - Tom 1
Advertisement